keskiviikko 20. elokuuta 2008

Toin sinulle


Kukkia,ruusuni,että tulisit iloiseksi

7 kommenttia:

  1. KIITOS, tulinhan minä. Eilen Siskolla oli sellainen testi, että mikä kukka olet. Minulla tuli ruusu ja yritin vähän pököttää vastaan, mutta voinhan olla vaikka valkoinen tai peräti musta ruusu, se sopisi. Vaaleanpunainen on kaunis, mutta en ole sellainen herkkä enkä kauniskaan :-(
    mutta mitä siitä, olen minä ja nauran vaan :-D

    VastaaPoista
  2. Älä niin sano,kaikki ihmiset ovat omalla tavallaan kauniita,ja kyllä sinä herkkäkin olet jossain asioissa ihan varmaan,tiedän sen!
    Oot kiltti ihminen!älä pökötä vastaan:-D

    VastaaPoista
  3. Kaunis kortti. Millä ihmeen ohjelmalla te noita atc-kortteja teette. Sisko haluaa oppia myös!

    VastaaPoista
  4. Mistä taas olet näin hienoja kuvia tähän löytänyt?

    VastaaPoista
  5. sisko:ihan käsikoneella teen ainakin minä,leikkaan ja liimaan,suunnittelen ne ite,mitä mihinkin haluan laittaa,ja mitenperin mikäkin kukka paikoillaan on..kiiltokuviakin käytän,ja tarroja,ja lehdistä leikkelen kivoja kuvia,mitä sitten voi käyttää näissä korteissa myös.
    mutta tää on todella kiva harrastus,ja vei mut mennessään,,pikkusormea myöten!
    marjukka:tuolta mun silpputehtaaltani,niinkuin askartelua kaikkielämäkin,tekee,ja mielikuvitus vain rajana ,ja kortin koko!

    VastaaPoista