sunnuntai 19. lokakuuta 2008

Pojan ottamia kuvia

Poika Turusta oli viikonlopulla kotona, ja kävi pimeellä kuvaamassa

Klikkaa kuvia

Pitkällä valotusajalla, jalan kanssa, ja tulikin kivoja kuvia.



Hän käy turussa koulua, on taideakatemiassa, ja kuvatkin ovat taiteellisen näköisiä,

Hänellä vaan on sellaset silmät, mitä kaikille ei ole annettu.

Monesti hän näkee kaikissa jotain kaunista, ja osaa ottaa kuvan oikeesta paikasta ja oikeesta kohtaa! Mun mielestäni kuvat ovat kauniita, johtuuko se siittä, kun olen hänen äitinsä, vai mistä, mutta oikeesti hän osaa ottaa kuvia, erilaisia, hän näkee paljon sellasta, mitä kaikki ei näe!

6 kommenttia:

  1. Kyllä on poika perinyt äidiltään lahjat vai päin vastoin, miten se mahtaa mennä. Hienoja kuvia joka tapauksessa. Onko hän valokuvauslinjalla? Olet kyllä maininnut, mutta vanha pääni ei muista.

    VastaaPoista
  2. Silmää tuolla Villellä ainakin on!

    VastaaPoista
  3. leijonainen:Mä luulen , että tässä tapauksessa mä olen perinyt poikani lahjoja edes pikkasen, Mun poikani on siellä sellasella linjalla ,kuin elokuva- ja ja käsikirjoitus, ja siihen kuuluu sitten vähän kaikkea, kuvaaminenkin.
    Marjukka:
    eikö olekkin!

    VastaaPoista
  4. Jos sinä olet oppinut kuvaamista pojalta, niin kirjoittamisen lahjat hän on kyllä saanut sinulta.

    VastaaPoista
  5. Huippuja nuo kuvat.. toiset näkee luonnossa aina jotain kaunista.. ja se on taitolaji, miten ne kuvat rajaa.. miten valotukset yms.. valokuvaus on mielenkiintosta :)

    VastaaPoista
  6. leijonainen:
    kiitos sulle, mutta en ole , enkä pidä itseäni hyvänä kirjoittajana, joskus oikeen harmittaa, kun osaisikin paremmin!
    Poika kyllä osaa kirjoittaa runojakin , niinkuin mun tyttönikin!
    He ovat siinä lahjakkaita, mä vaan seuraan heitä perästä!
    Mummo:
    Kiitos sulle, ja kyllähän se niin on, että siihen on lahjat annettu, toiselle toista, ja toiselle toista!
    Ja siinä olen sun kanssa samaa mieltä, että se valokuvaaminen on ihanaa, tykkään kovasti!
    Siinä näkee asiat ihan erilaisesti, paremmin, kuin ilman kameraa!

    VastaaPoista